مجموعه آثار چهره های جریان ساز تاریخ و مولفان برتر هنر ، ادبیات ، و فلسفه - گنجینه هایی از مجموعه آثار نویسندگان بزرگ تاریخ (برای علاقه مندان به جهان ادبیات ، هنر و فلسفه)

محل لوگو

مجموعه آثار آلبر کامو (Albert Camus Collection)


مجموعه آثار آلبر کامو (Albert Camus Collection)

این مجموعه شامل ۲۴ جلد از آثار کمیاب آلبر کامو (Albert Camus) : نویسنده ، فیلسوف و روزنامه نگار فرانسوی و دارنده ی جایزه ی نوبل ادبی می باشد که امکان دانلود آن به صورت یکجا برای مخاطبان و علاقه مندان فراهم شده است.

  • مجموعه ی پیش رو ، شامل ۲۴ فایل با فرمت PDF ، به صورت فشرده (Zip) و با حجم ۴۵ مگابایت (Mb) ، برای فارسی زبانان و علاقه مندان به آثارِ کمیاب جمع آوری شده است.

این کالکشن برای علاقه مندان به مثلثِ فلسفه ، ادبیات و هنر ؛ همچنین دانشجویان ، نویسندگان و پژوهشگرانِ عرصه ی تحریر و مفسرین آثار اندیشمندان تاریخ علم و هنر جمع آوری و به ترتیب تاریخ میلادی دسته بندی شده است.

لازم به ذکر است : این مجموعه متعلق به یک ناشر بخصوص نبوده و حاصل تلاش افراد و ناشران مختلفی ست که تقریبا فراموش شده اند. تمامی فایل ها به لحاظ نوشتاری کاملا واضح و مشهود هستند و هیچ گونه مشکلی از بابت تعداد صفحات و ناخوانا بودن ندارند.

این مجموعه از - تخفیف ۵۰ درصدی - نسبت به فروش آزاد برخوردار است.

رعایت انصاف در قیمت گذاریِ این مجموعه ، بر حسب کمیاب بودن ، جمع آوری و دسته بندی و باتوجه به نیاز اقشار مختلف به خصوص جوان ها و دانشجویان ، از اهدافی است که این فروشگاه بر آن سعی و تکیه دارد.

لیست این مجموعه به شرح زیر می باشد

کتاب ها :

پشت و رو (۱۹۳۷) / عیش (۱۹۳۸) / کالیگولا (۱۹۳۸) / افسانه ی سیزیف (۱۹۴۲) / سوء تفاهم (۱۹۴۴) / دلهره ی هستی (۱۹۴۵) / طاعون (۱۹۴۷) حکومت نظامی (۱۹۴۸) / آدم اول (۱۹۹۴) - مرگ خوش (۱۹۷۱) - میهمان (۱۹۵۷) - تبعید و سلطنت (۱۹۵۷) / سقوط (۱۹۵۶) / راستان (۱۹۵۶) / انسان طاغی (۱۹۵۱) / بیگانه (۱۹۴۱)
رمان ها :

(قضیه ی مونز) و (روژه مارتن دوگار)
یادداشت ها :

جلد اول (۱۹۳۵ تا ۱۹۴۲) / جلد دوم (۱۹۴۲ تا ۱۹۵۱) / جلد سوم (۱۹۵۱ تا ۱۹۵۹) و جلد چهارم (سفرنامه ها)به امید [رضایتمندی و لذت شما سروران ارجمند]

تاریخ گردآوری و عرضه محصول : ۱۳۹۷/۰۴/۱۴


مبلغ قابل پرداخت 158,300 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۷ تیر ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 390

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

گنجینه هایی از مجموعه کتاب های کمیاب اندیشمندان بزرگ تاریخ , برای علاقه مندان به مثلثِ فلسفه , ادبیات و هنر. فروش محدود با حداقل هزینه برای دانشجویان , نویسندگان و پژوهشگرانِ عرصه ی تحریر و مفسرین آثار برتر اندیشمندانِ تاریخ علم و هنر

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما